Kiwanis Congres 2024

Kiwanis Congres 2024

Aan: de leden van Kiwanis International - District Nederland

Beste Kiwanis vrienden,

Namens Gouverneur 2023/2025 Christ van Oevelen en onze ere-gast Kiwanis International President 2023/2024 Katrina Baranko nodig ik u allen graag uit voor het 38e congres van Kiwanis International - District Nederland. Het congres is de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten, nieuwe vriendenschappen te sluiten en oude bekenden wederom te spreken. Katrina Baranko is bijzonder verheugd er bij te zijn en ziet er naar uit iedereen te kunnen ontmoeten.

Het congres wordt gehouden in Van der Valk Hotel Tiel te Tiel. (adres en contactgegevens)

U bent vanaf 9:30 welkom. In de ochtend is er een gevarieerd programma om ervaringen uit te wisselen en beleid voor de toekomst te bespreken. Voor een lunch wordt gezorgd. In de middag is de Algemene Ledenvergadering. Rond 16:00 sluiten we de dag af met een vriendschapsborrel.

Partners zijn welkom om het programma en de vergadering bij te wonen maar uiteraard hebben zij ook de mogelijkheid om Tiel en omgeving te verkennen. Voor de kinderen (tot en met 12 jaar) van onze leden is een avontuurlijk speelparadijs geregeld, inclusief begeleiding en vervoer.

Inschrijven voor het congres kan hier (inloggen verplicht). Daar vindt u ook de link voor de congresstukken.

Tijdens het congres worden de Kiwanis Awards uitgereikt. Meer hierover leest u hier. Op het congres verwelkomen we diverse nieuwe Kiwanis Clubs. Kiwanis Club Het Gooi, Kiwanis Club Quota Zeist en Kiwanis Club Ladies Zeeuwse Eilanden en nemen we afscheid van Kiwanis Club Groningen.

We heten iedereen hartelijk welkom op 7 september! Meld je snel aan!

Henk Oostdam, Secretaris
Kiwanis International - District Nederland