100 kind pakketten Kersttassen actie in de Gemeente Rheden

Vierde bijdrage vanuit de Goede Doelen winkel

Wij hebben als Kiwanis Club Rheden de kosten voor onze rekening genomen om 100 gezinnen met jonge kinderen in de Gemeente Rheden een extra pakket te geven. Bevat o.a. pampers, shampo, tandenborstel etc. Stichting Start samen met stichting Diana (gezamenlijke kerken Rheden/Rozendaal) reikt 430 pakketten aan gezinnen. Hiervan zijn 100 gezinnen met kinderen van 0 - 4 jaar.

Het is voor de vierde maal in 2020 dat wij vanuit de opbrengsten van onze Goede Winkel Pop-up store Show It (Wilhelminaweg 30, Dieren) dit  kunnen doen. Doelen van dit jaar waren; lustrumproject Het Vergeten Kind, kindervakantie week Rhevak, ZH Rijnstate Arnhem t.b.v. Vrouw en Kind. Totaal 6000 euro.

Ondanks pandemie slagen wij er met vrijwilligers/sters erin om 4 dagen per week van  11.00 tot 16.00 uur open te zijn. In dit project werken wij samen met leerlingen van Het Rheden De Tender uit Dieren. Zij draaien op de donderdagochtend de winkel in het kader van de opleiding verkoop.

Doelstelling `Serving the Children of the World` voldoet helemaal aan al de vier projecten.

Wij hopen in 2021 nog meer projecten te kunnen gaan ondersteunen.

/imagecache/original/uploads/2020/12/kiwanis-rheden.png

Onderstaand de tekst van het kaartje wat in het kindpakket is bijgesloten.

Kiwanis Club Rheden “De Veluwezoom” werkt graag mee aan de jaarlijkse kersttassen actie van Stichting Strak. Dit jaar is de Gelrepas nog niet voor kinderen in de leeftijd van 0 tot 4 jaar beschikbaar. Onze club heeft als motto “Serving the Children in the World.” Uit de opbrengsten van de Goede doelen winkel Pop-Up Store Show It, (samenwerking met Het Rhedens de Tender, Dieren) zijn wij in staat om bijdragen te leveren aan acties voor kinderen. Vandaar dat wij graag deze kerst actie steunen met de financiering van het kind pakket voor gezinnen met kinderen in de leeftijd van 0-4 jaar.

Wij hopen dat dit pakket en de kersttas u en uw gezin mogen bijdragen aan fijne feestdagen en een gezond 2021.

Leden Kiwanis club Rheden “De Veluwezoom”.

/imagecache/lg/uploads/2020/12/regiobode-16122020-bijgewerkt.jpg