€10.000,- voor pater Poels

Gerrit Poels neemt cheque van € 10.000 in ontvangst van Kiwanis dames

Afgelopen zondag 7 oktober, na afloop van de ontbijtfilm kon Anja Melis, presidente van de Kiwanis Club Tilburg Hart van Brabant, Gerrit Poels een cheque van 10.000 euro overhandigen voor de aanschaf van een koelwagen door de Stichting Poels. Met behulp van die koelwagen en koelinstallaties in het pand van Poels Pollepel, kan ook ander voedsel dan brood worden opgehaald, bewaard en verstrekt aan de mensen die dit nodig hebben, vaak gezinnen met kinderen. Het was bijzonder dat pater Poels zelf, samen met zijn echtgenote Angelique en pleegdochter Hulya aanwezig was na afloop van de ontbijtfilm, die georganiseerd was door de dames van Kiwanis Club Tilburg Hart van Brabant.