14 juni weer een nieuwe editie van het Kiwanis de Liemers Zevenaar Golftoernoo...

14 juni weer een nieuwe editie van het Kiwanis de Liemers Zevenaar Golftoernooi

Save the date!

Zevenaar 6 februari 2024. De leden van Kiwanis club Zevenaar de Liemers maken zich al weer op voor de volgende editie van het Kiwanis Golftoernooi. Op vrijdag 14 juni 2024 staat deze geweldige activiteit weer op de agenda op de, tegen die tijd deels vernieuwde, Keppelse Golfbaan.

Het inmiddels beroemde evenement staat, als je van de golfsport houdt of het graag wil leren, garant voor een topdag! Een toernooi met altijd prachtig weer, vele deelnemers en gezelligheid, uitstekende verzorging, mooie prijzen en altijd een prachtige opbrengst voor het goede doel! Welk doel dit gaat worden? Dat wordt nader bekend gemaakt. Oud-deelnemers en andere geïnteresseerden kunnen hun agenda alvast blokken en gasten uitnodigen om deel te nemen.

Nieuwe route op de Keppelse!

Nieuw dit jaar is de route op de Keppelse golfbaan. We gaan gebruik maken van twee prachtige nieuwe holes die tegen die tijd in gebruik genomen zijn. Deze opzet zorgt voor een logischere route waarbij de baan met circa 600 meter is ingekort. Minder onnodige meters tussen de holes dus waardoor aanzienlijke tijdwinst wordt geboekt.

Verder zullen door de baan heen weer diverse spelelementen worden ingebouwd. Laat u verrassen en schrijf nu al in via deze link.