14 oktober 2012 organiseert Kiwanis Amsterdam weer haar wijnproeverij

Deze wijnproeverij wordt georganiseerd in samenwerking met wijnhandel en importeur De Wijnschuur, Bakker Out en Restaurant De Veranda

De baten van deze wijnproeverij gaan naar Stichting Kind en Brandwond. Kinderen met brandwonden hebben het verbranden van hun huid meestal heel bewust meegemaakt. Dat is een traumatische ervaring voor hen. Ziekenhuizen en brandwondencentra doen er alles aan om een optimale medische verzorging te geven. Maar buiten het ziekenhuis kan en moet er meer gebeuren voordat een kind weer zichzelf is.

Stichting Kind en Brandwond biedt aanvulling op de behandeling in brandwondencentra in Beverwijk, Groningen en Rotterdam aan onder meer in Kiwanishuizen. Haar belangrijkste activiteiten zijn het organiseren van vakantieweken voor kinderen, tieners en jongeren met brandwonden en de jaarlijkse gezinsdagen. Hier kunnen kinderen en ouders wennen aan de nieuwe situatie, en leert het kind omgaan met het trauma en littekens.

De toegang van de wijnproeverij is gratis
(u kunt gratis parkeren aan de Bosbaan, De Veranda is lopend te bereiken)
Dinersuggestie: U kunt na afloop van de wijnproeverij (tegen betaling) gebruik maken van een speciaal menu in de brasserie van De Veranda. Voor meer informatie kunt u www.kiwanisamsterdam.nl raadplegen, of contact opnemen met één van onze clubleden.