15e BMC Trofee groot succes

Opbrengst € 15.165,= !

Afgelopen zondag (7 juni) reden ruim 103 bijzondere en sportieve auto’s een rally voor het goede doel. Voor de 15e keer organiseerde Kiwanis deze BMC Trofee en deze keer was het een bijzonder lustrum met een geweldig resultaat. Na de start, bij het NAM hoofdkantoor in Assen, ging de rit via een landelijke route en soms zelfs over zandpaden (via Hijken, Ruinerwold, Doldersum en Ravenswoud weer) terug naar Assen waar het TT-instituut bij het circuit als finish diende. Met een ludieke behendigheidsproef voor auto en chauffeur werd de dag afgesloten. Naast een fantastische dag (voor zowel chauffeur als bijrijder) met een prachtige route, enkele stops met activiteiten op echte Drentse locaties en stralend weer, was deze dag een groot succes voor het goede doel. “€ 15.165,= voor het Kiwanis/Unicef project Tetanus de wereld uit is een geweldige opbrengst waar we erg trots op zijn” aldus BMC-Trofee voorzitter Hans van Heijningen die tevreden terugkijkt op deze door Kiwanis georganiseerde rally. Kortom een succesvol evenement en Kiwanis Assen zal deze traditie dan ook graag voortzetten. De voorbereidingen van de 16e BMC Trofee in 2016 zijn al begonnen!

De BMC Trofee wordt georganiseerd door de Kiwanisclub die als belangrijkste doel heeft een steentje bij te dragen aan het welzijn van kinderen. De Kiwanisclub in Assen is onderdeel van de wereldwijde organisatie. Kiwanis international is dit jaar 100 jaar oud en heeft als doel de ziekte tetanus in samenwerking met UNICEF de wereld uit te helpen door voor minder dan 2 euro moeder en kind te vaccineren, www.stoptetanus.nl. Dit is al in 35 landen gelukt. Voor meer informatie www. bmctrofee.nl of www.kiwanis.nl/assen