€ 2.000 voor stichting Topopkids.nl

We haalden met de altijd succesvolle jaarlijkse ‘Ladies at the movies’ avond een bedrag van € 2.000 op. Gasten en sponsoren: bedankt!
Bijna 200 gasten genoten van deze filmavond. Voorafgaand aan de film konden de dames met een drankje in de foyer bijpraten. Of even neuzen bij de stands van . De loterij die wat later in de filmzaal plaatsvond bleek veel blij verraste gezichten op te leveren. Daarna kon presidente Loes van Ravenstein aan stichting TopopKids een cheque overhandigen van € 2.000. De film Mia Vida bleek een regelrechte hit en een perfect thema voor de gesprekken in de naborrel!
Topopkids is een Bredase stichting die zich inzet voor het welzijn van kinderen in de regio Breda. Het geld van deze avond gaat naar een project om VR-brillen uit te delen aan kinderen die langdurig in het Amphia ziekenhuis moeten verblijven. Door deze bril komen ze in even in een andere werkelijkheid en kunnen ze leuke dingen beleven. Het doel van de Kiwanis is: “serving the children of the world”. Dit project sluit daar naadloos op aan. Over niet al te lange tijd zullen de VR-brillen daadwerkelijk overhandigd worden. Daarover berichten wij natuurlijk op onze website!