Han Jansen benoemd tot Erelid

Tijdens de 637e Werkvergadering op maandag 7 juli 2014 is ons lid Han Jansen, in 1987 mede-oprichter van onze club, tot zijn grote verrassing benoemd tot Erelid van KC-Den Haag met de volgende reden:

Wegens het grote aantal jaren waarin hij op meer dan voortreffelijke wijze de functie van secretaris heeft bekleed. Door zijn vriendelijke, rustige, humorvolle en plichtsgetrouwe optreden is hij voor velen een uitstekend voorbeeld van een toegewijde Kiwanian.

Onze President Shirley overhandigde Han de daarbij behorende oorkonde en geeft hem een zeer fraaie balpen met de inscriptie Erelid KC-Den Haag. Om het geheel een feestelijk tintje te geven bood zij Han ook een heerlijke taart met beeltenis van de oorkonde en fraaie foto aan. Van deze taart hebben alle aanwezigen bij de koffie met volle teugen kunnen genieten.

In zijn dankwoord memoreerde Han dat het inderdaad heel lang geleden was dat hij tijdens een vergadering zicht had op het voltallige bestuur en dat is even wennen.....