21e Art Laren: 17-19 juni 2016

De 21e openluchtkunstbeurs Art Laren 2016 biedt met ca. 30 galeriehouders een groot aanbod aan fraaie, moderne kunst. Van 11-18 uur op de lommerrijke Brink.

Kijk voor alle informatie op de site van Art Laren.

KOM EN BELEEF 'ART LAREN'!

De kunstbeurs is in 21 jaar uitgegroeid tot een unieke gebeurtenis waar zorgvuldig geselecteerde binnenlandse en buitenlandse galeries zich presenteren met een breed toegankelijk, vernieuwend en prikkelend aanbod van moderne kunst. Waaronder een aantal 'beeldentuinen'.

De 19e editie van de kunstbeurs heeft het mooie resultaat van 96.000 euro opgeleverd. En na de 20e editie, ook na de verhogingsfactor 1,5 van de Wilde Ganzen, kon weer een mooi bedrag van 58.200 euro worden overgemaakt aan de Port Reitz School in Mombasa, Kenia. Dit jaar 'werken' we voor de Mieke Huigen stichting dat ziekenhuisprojecten ondersteund in Nangoma, Namibië.

Door kunstschilder Hans Versfelt geschilderd (olieverf op doek 40x30) tijdens Art Laren

Kiwanis Club Laren bedankt de galeriehouders, overige deelnemers, sponsoren, leveranciers, de gemeente Laren, het publiek en vooral de kunstkopers voor hun bijdragen aan de kunstbeurs.