22e Art Laren binnenkort

De 22e openluchtkunstbeurs Art Laren 2017 draait van vrijdag 9 t/m zondag 11 juni 2017. Ook voor deze editie verwachten we weer een succes dankzij 30 gerenommeerde galeries uit Nederland, België, Frankrijk en Spanje met eigentijds werk van 120 kunstenaars.

Kijk voor alle informatie op de site van Art Laren.

BELEEF 'ART LAREN'!

De kunstbeurs is in 22 jaar uitgegroeid tot een unieke gebeurtenis waar zorgvuldig geselecteerde binnenlandse en buitenlandse galeries zich presenteren met een breed toegankelijk, vernieuwend en prikkelend aanbod van moderne kunst. Waaronder een aantal 'beeldentuinen'.

De 19e editie van de kunstbeurs in 2014 heeft het mooie resultaat van 96.000 euro opgeleverd. Na de 20e editie, ook na de verhogingsfactor 1,5 van de Wilde Ganzen, kon 58.000 euro worden overgemaakt aan de Port Reitz School in Mombasa, Kenia. Vorig jaar 'werkten' we voor de Mieke Huigen stichting dat ziekenhuisprojecten ondersteund in Nangoma, Namibië. Die editie heeft € 42.000 opgebracht. In 2017 gaan we weer voor de Mieke Huigen Stichting én voor de Stichting Kids Rights.

Door kunstschilder Hans Versfelt geschilderd (olieverf op doek 40x30) tijdens Art Laren

Op de openingsavond vrijdag 9 juni wordt de 3e Gooise Haring Party gehouden; daar treft de Gooise bevolking en hun gasten de lokale politiek en de kunstwereld. Het is de ontmoetingsplek van kunst en cultuur in Laren.

Kiwanis Club Laren bedankt de galeriehouders, overige deelnemers, sponsoren, leveranciers, de gemeente Laren, het publiek en vooral de kunstkopers voor hun bijdragen aan de kunstbeurs.