€ 25.500,00 voor kinderen in India

De 19de editie van de ontbijtfilm van Kiwanis Hart van Brabant heeft afgelopen zondag 8 oktober 2017 - mede dankzij een zeer gulle anonieme sponsor, die de oorspronkelijke opbrengst heeft verdubbeld - een recordbedrag van € 25.500,00 opgeleverd voor Stichting Jabalpur India. Stichting Jabalpur India is in 2002 opgericht met als doel ondersteuning te bieden aan diverse onderwijscentra in en rond de miljoenen stad Jabalpur in de deelstaat Madhya Pradesh (centraal India). Met het bedrag dat thans bijeen is gebracht kan de Stichting ervoor zorg dragen dat een groep zwerfkinderen in Jabalpur, India, onderdak en onderwijs kan krijgen. De cheque werd na afloop van de filmvoorstelling Lion in Pathé Tilburg uitgereikt door niemand minder dan de burgemeester van Goirle, Mark van Stappershoef. Kiwanis Hart van Brabant dankt hierbij nogmaals van harte alle sponsors die hebben bijgedragen om deze fantastische opbrengst te realiseren.