26 jaar Kersttassen Kiwanis Rotterdam

Veel Kiwanisclubs houden zich bezig met Kerstpakketten. In Nederland is er echter maar één club die, met een ervaring van 26 jaar, alles zelf doet. Kiwanis Rotterdam regelt inkoop, samenstellen van de inhoud, verpakken én het wegbrengen helemaal zelf. Dankzij de steun van fondsen en particuliere sponsoren wordt er al in een vroeg stadium ingekocht voor onze kersttassen. Geen kartonnen doos, maar een handige tas met het Kiwanislogo.

Bijna alle leden en de partners doen hier aan mee. De beloning is het zien van blije gezinnen of alleenstaande ouderen bij de ontvangst van de kersttas. Mensen die het moeilijk hebben in bepaalde wijken van Rotterdam, die hebben moeten leren zich staande te houden met schuldsanering en de voedselbank.

Met deze traditionele en sociale activiteit sluiten wij het jaar met voldoening af.