29 oktober Kiwanis YP Nijmegen Discofeest

Kiwanis YP Nijmegen organiseert DISCOFEEST met spetterende optredens van Bennie Solo en DJ Sjauwet!!

De winst van dit feest komt ten goede van Stichting Kinderdroomwens. Stichting Kinderdroomwens zet zich in voor jongeren die een ernstig trauma hebben of jongeren die zijn vastgelopen in de maatschappij en richting nodig hebben in het leven. Voor meer informatie zie:www.kinderdroomwens.nl

Wij nodigen u van harte uit om hier samen met ons een zeer geslaagde avond van te maken.
Neem ook gerust je familie, vrienden en/of relaties mee. Deze eerste editie mag u niet missen en er is maar een beperkt aantal toegangskaarten beschikbaar.

Toegangskaarten kosten € 12,50 per stuk en zijn online te bestellen via deze link.

Wij hopen u op 29 oktober 2016 te mogen begroeten! Leuk als je ook even op Facebook laat weten dat je komt (klik hier voor onze Facebook pagina)!

Met feestelijke groeten,
Kiwanis Club Young Professionals Nijmegen