2e Kiwanis Junior dag op 6 november 2010

De tweede Kiwanis Junior dag heeft het thema: Hoe bouw ik een club en hoe hou ik die club bij elkaar? Doel van de bijeenkomst is om verder te bouwen aan Kiwanis Junior in Nederland, om elkaar te ontmoeten en ervaringen te delen, maar deze keer dus ook om wat te leren.

Uit het netwerk zijn drie sprekers aangetrokken, die een workshop op hoog niveau zullen geven.

• Gery Groen - Impulsus - over samenwerken en groepsprocessen
  • Martijn Arts - Total Active Media - over multimedia & communicatie
  • Jenifer Boskeljon - Doen Coaching - over tijdsplanning, doen en organiseren.

Kijk ook op twitter bij @KJCNL en je kunt de tweets van onze sprekers volgen. Na 6 november weet je nog veel meer.

Op 6 november 2010 zijn Kiwanis leden en Kiwanis Junior leden om 10:00 uur van harte welkom bij gastheer Waternet te Amsterdam. De bijeenkomst duurt tot ongeveer 16:30 en wordt afgesloten met een borrel.

Klik hier voor meer informatie en het programma