35 jarig jubileum club Venlo-Jaomerdal

Gisteren vierde serviceclub Kiwanis Venlo-Jaomerdal haar 35 jarig jubileum. De club is daarmee de oudste van de 3 Venlose Kiwanis clubs. Ook is de club met 37 leden variërend in leeftijd van 24 tot 80+ een van de grootste in Nederland. De afgelopen 35 jaar zijn er vele fundraising projecten georganiseerd om geld op te halen voor goede doelen. Onder het wereldwijde Kiwanis motto ‘Serving the children of the world’ zijn deze gelden altijd ten goede gekomen aan lokale projecten om de leefomgeving van kinderen te verbeteren.

In het najaar organiseert Kiwanis Venlo-Jaomerdal weer de Grote Venlose Kwis en de Kiwanis Trophy om geld op de te halen. Meer over deze projecten of andere informatie over de vereniging is terug te vinden op www.kiwanis.nl/venlo-jaomerdal.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Lanny Roest via 06-51000420.