8000 euro voor wensambulance

Haringparty 2019 van Kiwanis Club Land van Cuijk: 8000 euro voor WensAmbulance

Hoewel het op sommige plaatsen een oubollige aangelegenheid is geworden of lijkt te gaan worden heeft KC Land van Cuijk toch met groot plezier en resultaat een zevende keer de haringparty georganiseerd op 20 juni jl. Inloop 17.00 uur, einde 22.30 uur.

Onze formule is een iets andere dan elders. Alleen sponsoren kunnen kaarten kopen, voor zichzelf en hun gasten, voor een arrangement met haring, vis, vlees, oesters, ongelimiteerd drinken en muziek op de mooie locatie Inspyrium van ons clublid Toon. Onze partners en wijzelf betalen ook voor al het eten en drinken. Dat doen we niet van de gelden van de sponsoren.

Gasten van onze club zijn leden van B&W’s voor zover ze er zijn, en bijzondere personen die een bijdrage kunnen leveren aan verbreding en verdieping van de ontmoetingen op deze netwerkbijeenkomst.

Het goede doel dit jaar was de Stichting WensAmbulance Brabant en dan specifiek de aanschaf van Hoverboards, een soort stootkussen onder de brancard voor de 4 ambulances, met montage. Dit goede doel viel heel erg in de smaak bij de gasten en bij ons. Stichting WensAmbulance: een aanrader!