Abrona en Kiwanis: Een leuke samenwerking!

Op 11 januari 2014 hebben enkele bewoners van Woonvoorziening Abrona Brediushof aan de Kievietstraat een stamppot maaltijd gemaakt voor de leden en hun partners van Kiwanis Woerden (Abrona is een christelijke organisatie voor dienstverlening aan mensen met een verstandelijke beperking (website Brediushof).

Samen met de bewoners aan twee grote tafels was het heerlijk eten en ondertussen kennismaken met elkaar. Dit was een zeer geslaagde eerste ontmoeting.

Op 5 april (Internationale Kiwanisdag) gaan leden van Kiwanisclub Woerden de twee terrassen in het gebouw van Abrona opknappen. De balkons moeten schoongemaakt, geschilderd en 'gepimpt' worden. De bewoners hebben inspraak en zullen in de huiskamervergaderingen aangeven welke veranderingen zij belangrijk vinden.

Zowel de bewoners van Abrona als ook de leden van Kiwanis zijn erg enthousiast over hun samenwerking. Dat smaakt naar meer.

Deze samenwerking tussen Abrona en Kiwanis is ontstaan op de Beursvloer in oktober 2013.