Een ommetje voor Het Vergeten Kind

Actie op initiatief van Regio D van District Kiwanis Nederland

Als lid van Kiwanis nodig ik je uit om een of meer Ommetjes te maken in de maand april.

Doneer per ommetje een bedrag om 500 kinderen, die daar zo’n behoefte aan hebben vanwege zorgelijke thuissituaties, een prachtvakantie te bezorgen (het lustrumproject van Kiwanis Nederland).

Je mag zelf doneren of een aantal sponsors verzamelen die jou een bijdrage per punt (zie de app van de Hersenstichting, die we gebruiken) overmaken voor jouw ommetje.

Ommetjes registreer je heel gemakkelijk in de Ommetje Lopen App (Android en Apple).

Je krijgt punten per ommetje en kunt die delen met jouw sponsors.

Het werkt eenvoudig, klik maar eens op deze link voor meer informatie.

En het mooie is dat deze actie ook prima in coronatijd opgepakt en uitgevoerd kan worden!

Maak het geld direct over naar:

Stichting Kiwanis Nederland Fonds NL03INGB0658462156, onder vermelding van "Het vergeten Kind."

Het helpt zeker als je deze tekst in de maand april als CLAIMER onder aan al je e-mails zet.

Met vriendelijke groet

Vester Reijnders