AMZAF 2016 op zaterdag 2 juli

Hartje zomer, zaterdag 2 juli 2016, vindt in Arnhem een prachtig festival plaats: AMZAF Young Talent Festival. Toekomst ontmoet geschiedenis op een unieke locatie, het Nederlands Openluchtmuseum. Toffe optredens van jong talent op verrassende historische locaties. Een rockband op een laadperron, een theatergroep in een oude boerderij en een jazzband in een kerkje: het kan op AMZAF!

Dit Festival is initiatief van het Nederlands Openluchtmuseum en de Kiwanis Club Arnhem. Het festival word dit jaar voor de 6e keer georganiseerd. Een groot aantal jonge toptalenten maakt zijn opwachting. Het programma is ook dit jaar weer zeer gevarieerd: van klassiek tot ultra modern is te bewonderen, zodat er voor alle bezoekers wel wat bij is. Een greep uit het aanbod: rap, Arnhems Interscholair Orkest, dans, big band, hiphop, soul, etc. De line up is tot stand gebracht in samenwerking “toeleveranciers” als bijvoorbeeld het Prinses Christina Concours, de Stichting PopSport en het Popcentrum de Jacobiberg. De drempel voor het festival is bewust laag gehouden, zodat ook mensen met een smalle beurs de weg naar dit evenement kunnen vinden. Er is vrije toegang voor mensen die in het bezit zijn van een zgn. Gelrepas. Feest begint om 19.00 uur en eindigt om 24.00 uur.
Voor meer informatie en voor het bestellen van tickets: www.amzaf.nl