Kiwanis Heerhugowaard e.o. verdeelt 4000 euro aan drie organisaties, die het kind centraal stellen.

Sportstudio Bodyplan                                           Algemeen directeur Heilig BV

Wat is mooier dan sinterklaasbanketletters verkopen of genieten van een lekker glas wijn en daarbij ook nog eens een goed doel ondersteunen?
Met dit soort “fondswervings” aktiviteiten komen er financiële middelen beschikbaar om een aantal organisaties te steunen bij het realiseren van hun doelen om het leven van kinderen en hun ouders meer kwaliteit te geven.

De drie projecten die Kiwanis Heerhugowaard e.o. dit jaar steunt zijn:

KIWANIS HEERHUGOWAARD SCHOLENPROJECT

Het schenken van een microbudget aan enkele scholen, dat naar eigen inzicht kan worden besteed aan het verlichten van de dagelijkse noodsituaties van kinderen.

STICHTING BABYSPULLEN

Deze stichting verstrekt gratis babystartpakketten aan (aanstaande) ouders.

STICHTING LEERGELD ALKMAAR

De stichting helpt kinderen uit gezinnen met geldzorgen om dezelfde startkansen voor alle kinderen te bewerkstelligen.

WIJ danken alle afnemers van banketletters die het mogelijk hebben gemaakt deze drie doelen te steunen.

Diverse bedrijven en organisaties uit de directe omgeving waren bereid om aan deze projecten hun financiële steun te verlenen. Zo enthousiasmeerde de Heerhugowaardse sportstudio Bodyplan hun sporters om via een intekenlijst op de sportschool Sinterklaas banketletters te bestellen met als resultaat 60 bestellingen.
Heilig B.V. een industrieel conglomeraat bedankte al zijn medewerkers rond de feestdagen met een heerlijke Sinterklaas Banketletter en zodoende een substantiële bijdrage leverde voor de projecten.