Bart, Rolf en Lionel - drie (!) nieuwe leden tegelijkertijd geinstalleerd op 25 april

Een unicum in de geschiedenis van Kiwanis Club Almelo! Op woensdag 25 april werden tegelijkertijd maar liefst drie nieuwe leden geïnstalleerd tot lid van Kiwanis Club Almelo / Kiwanis International. Hiermee komt het ledental van Kiwanis Club Almelo op 40 leden, hoe mooi is dat.
Het betreft de heren Lionel van Limbeek (ondernemer), Rolf van Roermund (maag darm leverarts) en Bart Oudega (management adviesbureau). Stuk voor stuk ambitieuze en gedreven mannen, uitblinkend in hun vakgebied.

Voorzitter Jos Bloemendal was zeer vereerd met deze installatie en na het ceremoniële gedeelte, het door de aspirant-leden onderschrijven van de kernwaarden en datgene waar Kiwanis voor staat, werden de nieuwe leden gedecoreerd met het Kiwanis insigne. En vanaf dat moment telt onze club maar liefst 40 leden. Vervolgens waren daar de felicitaties, gingen de kurken van de flessen en was de sfeer uitbundig en zeer vrolijk!

Maar er is nog meer heuglijk nieuws te melden: clublid nummer 41 is al in aantocht en zal, zoals het er nu naar uit ziet, nog voor het zomerreces beëdigd worden tot lid van onze mooie club. Kijk voor meer informatie en diverse foto's van de installatie op www.kiwanis.nl/almelo en ga naar 'fotoboek' en 'nieuws'.