Benefiet avond G-team Alphense Boys

Op maandag 1 juni a.s. organiseren wij in samenwerking met Kiwanis Club Alphen een benefiet avond bij Wet 'n Wild. De opbrengt van deze avond gaat naar het G-team de Alphense Boys. G-voetbal is een onderdeel van het amateurvoetbal in Nederland, waar jongens en meisjes met een geestelijke en/of lichamelijke beperking de kans krijgen om te sporten.

Na de diverse succesvolle benefietavonden bij de Griek, hebben we nu voor een wat zomerse locatie gekozen. Wie wil er nu niet op een mooie zomerse avond genieten van een BBQ aan het water op een mooi balkon terwijl de wakeboarders hun kunsten vertonen op het water? Jullie zijn dan ook van harte welkom bij Wet 'n Wild waar je voor €30.00 van een lekkere BBQ (ook vegetarisch) kan genieten inclusief een welkomstdrankje en dessert.

Tijdens de avond vertellen we je waarom we ons als Kiwanis clubs voor het G-team van Alphen inzetten en kan je het team op verschillende wijzen sponsoren. Nee, we zullen je niet meer lastig vallen met een veiling.... Tevens is het voor Kiwanis Young Professionals een afscheidsfeestje omdat we onze club per 1 juli a.s. zullen opheffen.

Inschrijven voor het diner?

Je kunt je inschrijven voor het diner via het webformulier op http://www.kiwanis.nl/youngprofessionalsalphen/benefiet-avond-g-team-1-juni. Geef aan met hoeveel mensen je komt, betaal met Ideal of stort vooraf het bedrag op: NL24RABO0102259933 tnv Kiwanis Junior Alphen ovv Benefietavond en je naam

We zien jullie dan ook graag op maandag 1 juni bij Wet 'n Wild!