Bericht van de Gouverneur

Een bericht van uw Gouverneur langs deze weg, dat is nog eens een binnenkomer. Er zijn dan ook een aantal redenen voor. Kiwanis District Nederland moet belangrijke beslissingen gaan nemen over haar toekomst dit jaar en er zijn internationaal een paar zaken die uw aandacht vragen:

1. Het Strategische beleidsplan.

Iedere vijf jaar wordt er in en voor onze organisatie een strategische beleidsplan ontwikkeld en aangezien het laatste plan van 2008 dateert moet er dit jaar een nieuw plan worden aangenomen.Het concept is gereed en u ontvangt dit binnenkort in uw mailbox. We sturen dit met opzet aan iedereen toe en verwachten dat deze conceptversie op club- divisie of op een andere wijze uitgebreid bediscussieerd wordt en voorzien van uw op- en/of aanmerkingen uiterlijk 31 maart terugkomt bij de strategische commissie.Mag ik op uw medewerking rekenen?

2. Nationaal Congres in Deventer

Op 13, 14 en 15 september houden wij het Nationale Congres In Deventer. Noteer deze data in uw agenda en plan geen club of andere activiteiten op deze dagen.

3. Kiwanis Europa bestaat 50 jaar !

In 1962 werd in Wenen de eerste Kiwanisclub in Europa opgericht. Dat betekent dus een feestje dit jaar. Van 15-17 maart wordt dit uitgebreid gevierd. Meer weten? www.mondial.at/kiwanis2013-de en www.vienna2013.org

4. Sjoerd for President

We hebben voor het eerst in het bestaan van Kiwanis District Nederland een candidaat voor het wereldpresidentschap in de persoon van Sjoerd Timmermans van club Den Haag. Op het wereldcongres in Vancouver 27-30 juni a.s. kunt u Sjoerd kiezen. Zie ook de campagnesite www.sjoerdtimmermans.org

Bedankt voor uw aandacht,