Boeken beschikbaar voor fundraising

5000 titels gratis in de aanbieding

Het probleem is het volgende: we hebben als Kiwanis in Valkenswaard een goedlopende boeken- en muziekwinkel. Ten gevolge van de coronamaatregelen hebben we dit jaar niet kunnen profiteren van de extra jaarlijkse  braderie verkoop. Daarom is onze voorraad zo groot geworden dat we ruimte tekort  hebben om de instroom van boeken etc. te kunnen opvangen,

Nu hebben wij het volgende bedacht: als er een club is die met onze overschot aan boeken een nieuwe fundsraising zou willen beginnen kunnen ze onze voorraad hebben. De voorraad bestaat uit ruim 200 albertheijn-dozen. Ga uit van 25 boeken per doos komt dat dus uit op 5000 boeken.

Het is niet zo dat het rommel betreft, het zijn stuk voor stuk prima boeken en ze zijn al geprijsd. ,Als men de prijs te laag vindt moet men er gewoon een andere prijs over heen plakken.

Mijn verzoek is nu: wilt u op internet aan alle clubs vertellen dat ons aanbod er ligt en de kosten nihil zijn.

O ja, dat vergat ik te vertellen: het betreft hoofdzakelijk romans en detectives  (zo'n 80%) maar er zitten ook kunstboeken, kookboeken etc bij.

Het zal duidelijk zijn dat de nood hoog is en dat we een snelle actie van jullie kant erg op prijs stellen.

Met vriendelijke groeten

Ben Thijssen,  lid boekenclub Kiwanis  Dommelland Valkenswaard