Bram Rodenburg Ridder in de Orde van Oranje-Nassau

Op donderdag 19 november 2009 is Bram Rodenburg benoemd tot Ridder in de Orde van Oranje-Nassau. De burgemeester van Middelburg Koos Schouwenaar spelde hem in aanwezigheid van een groot aantal familieleden, vrienden, collega's uit de tandtechnische branche en vrienden uit zijn Kiwanisleven de daarbij behorende versierselen op. Bram ontving deze hoge onderscheiding voor zijn jarenlange bestuurlijke inzet voor tandtechniek, zowel in eigen land als in ontwikkelingslanden. Zo is hij o.m. werkzaam geweest als bestuurslid van de Stichting "Help International Dental Technicians" in ontwikkelingslanden en heeft hij mee gedaan aan projecten in Brazilië en gaat hij binnenkort naar Benin. Daarnaast was hij vrijwilliger voor hulporganisatie Habitat for Humanity. Verder is hij in Nederland praktijkopleider voor leerlingen tandtechniek.

Bram was van 1994 tot 2007 lid van onze club, KC-Den Haag, waar hij zich ook steeds heeft ingezet voor project- en fundraiseactiviteiten. Dat hij daarbij zeer werd gewaardeerd moge blijken uit het feit dat vele leden van onze club bij de uitreiking aanwezig waren.

Na beëindiging van zijn actieve loopbaan is Bram met Lieneke verhuisd naar Middelburg. Hij is sinds 2007 lid van KC-Vlissingen waarvan hij thans secretaris is.

Bram, maar ook Lieneke, van harte gefeliciteerd!!