Business Golftoernooi verschoven naar 2021

Ieder najaar organiseert Kiwanis Club Hilversum-Baarn een Business Golftoernooi samen met Golf- en Countryclub De Goyer. Echter Corona hakt dit jaar dusdanig in op onze leef- en economische situatie dat weinig bedrijven of zzp’ers dit jaar hiervoor aandacht en middelen zullen hebben – hoe goed het doel ook mag zijn.

Om die reden hebben we – met pijn in het hart – besloten om het toernooi van 2020 te verplaatsen naar maandag 18 oktober 2021. U kunt u vast inschrijven via het formulier op deze website. De opbrengst gaat naar het doel van dit jaar: de Prinses Maxima Manege.

De grootste verliezer voor dit jaar is natuurlijk de Prinses Maxima Manege. Hun kosten voor de verzorging van paarden gaan door terwijl er geen inkomsten uit lessen meer zijn. En donaties, waar ze grotendeels van afhankelijk zijn, komen moeizamer binnen.

Daarom zullen we – als de situatie in oktober van dit jaar het toelaat – proberen een kleinschalig golfevenement te organiseren als tussenoplossing. Hopelijk zijn ze daar dan toch een beetje mee geholpen.

Wilt u op de hoogte gehouden worden over onze golf-activiteiten voor kinderen met een achterstand? Stuur een mail naar Hans Hermans, voorzitter van de golfcommissie via hilversum-baarn@kiwanis.nl. We houden u graag op de hoogte.