Certificate of Recognition voor Ben Maas

Tijdens de jaarvergadering van de Kiwanis Club of Golden West Brabant op 8 oktober jl in Roosendaal is door president Kees Franken het certificate of recognition van Kiwanis International overhandigd aan een verraste Ben Maas. Ben kreeg deze erkenning voor zijn enthousiasme, visie en volhardendheid bij het oprichten en tot stand brengen van de eerste Golden Kiwanis Club in Nederland.

In september 2010 is deze club gestart als een satelliet van Kiwanis Club Steenbergen e.o. en op 31 mei 2012 is zij gecharterd. De leden komen uit geheel West Brabant en zijn afkomstig van een andere KC, oud-kiwanisleden die in het verleden lid waren en nieuwe leden. Deze Golden club is een volwaardige Kiwanis club met dezelfde maatschappelijke betrokkenheid bij kinderen zoals de andere clubs, maar waarbij fundraising een minder belangrijke rol heeft.