Charity Maastricht Open 2011

Op zondag 26 juni 2011 organiseert Kiwanis Maastricht-Mergelland, dit jaar in Italiaanse sfeer, het Charity Maastricht Open 2011.

Het Charity Maastricht Open is een tennistoernooi met diverse andere activiteiten en sporten op het unieke sportcomplex van de ENCI in Maastricht. Het toernooi organiseren wij om geld in te zamelen voor het goede doel, in overeenstemming met de doelstelling van Kiwanis International: Ons inzetten voor kinderen, overal in de wereld en in eerste instantie voor hen die daar het meeste behoefte aan hebben. Dat zijn er nog heel veel en niet alleen in verre landen.

Activiteiten:
tennis, volleybal, jeux de boules, wandelen met gids (ochtend en/of middag)

Inschrijven is mogelijk voor diverse categorieën tennis in de ochtend en/of middag: recreatief (8), gevorderd (7) of prestatief (6), alsmede in de ochtend voor jeux de boules en/of volleybal en in de middag voor een wandeling met gids of volleybal en/of jeux de boules

Goede doel: Homeless Child Honduras
Homeless Child wil een bijdrage leveren aan het herstel van de balans in de wereld door zich in te zetten voor kansarme kinderen en vrouwen in Honduras. De stichting werft fondsen voor lokale ontwikkelingsprojecten. Lees meer op www.homelesschild.org/nl/

Locatie:

Tennispark EPV, Schutterijweg, Maastricht

EPV is een unieke locatie op de Sint Pietersberg in Maastricht, te bereiken via de Ursulineneg.

De vijf schitterend gelegen banen (waarvan twee in een 20 meter diepe oude kalksteen-groeve) beschikken over een geweldig clubhuis en voldoende groen om ook niet tennissers een fijne dag te bezorgen met een wandeling met gids over de St.Pietersberg, voleybal en jeux de boules.. Daarnaast is er volop gelegenheid tot netwerken in een ontspannen sfeer.

All-in prijs:
Activiteiten inclusief lunch, diner, muziek en bijdrage aan het goede doel: € 35,00 per persoon (kinderen t/m 12 jr € 10,00).

Voor slechts € 35,00 kun je de gehele dag meedoen aan verschillende activiteiten alsmede een lunch met live muziek en een Italiaans diner en dat alles voor het goede doel.

Programma:

10.00-13.00 uur : tennis, volleybal of jeux de boules

13.00-14.00 uur : lunch met live muziek

14.00-17.00 uur: tennis, volleybal, jeux de boules of wandeling met gids

17.00-18.00 uur: borrelen

18.00-22.00 uur: Italiaans diner, feest, muziek en prijsuitreiking

Inschrijven:
Dit kan via de website: www.charitymaastricht.nl

Kiwanis Maastricht Mergelland

Stuur voor meer informatie een mail naar: a.soons@home.nl