Charityproject Kiwanis Bronsgroen in teken van Stop Kindermisbruik

FIFA12-battle voor goede doel
Vrijdag 9 maart aanstaande organiseert serviceclub Kiwanis Young Professionals Bronsgroen Zuid-Limburg voor het eerst de FIFA12-battle. De opbrengst van dit charityproject gaat naar de Stichting Ragweek die onder andere de Stichting Stop Kindermisbruik ondersteund.

Vanaf 16.00 uur zal Kaffee d’n Avanceur, gelegen aan de Helmstraat 10 te Maastricht, volledig omgetoverd zijn tot game area met 5 grote schermen waarop het populairste videovoetbalspel van 2012 gespeeld wordt. Arnout Lie, voorzitter van de Kiwanisclub, laat weten dat iedereen welkom is. “Voor € 2,- speel je al een wedstrijd en kun je aantonen dat jij de beste bent in FIFA12”. Daarnaast kun je tegen vrije inleg kun je vrienden uitdagen voegt hij eraan toe.

Ook als je niet van gamen houdt ben je van harte welkom, vervolgt Lie. “Voor een gezellig borreltje is er ook genoeg ruimte en van iedere consumptie gaat ook een deel naar het goede doel”.

De opbrengst van de dag gaat via Stichting Ragweek naar de Stichting Stop Kindermisbruik. Deze stichting stelt zich ten doel om de ergste vormen van kindermisbruik te bestrijden en geeft daarbij prioriteit aan het tegengaan van kinderprostitutie. Samen met partnerorganisaties redt Stop Kindermisbruik, meisjes in Azië en Afrika uit onder andere bordelen en bars en vangt ze deze op in opvanghuizen. Ook in Nederland is de stichting actief laat Lie weten. “In Nederland steunt Stichting Stop Kindermisbruik projecten die slachtoffers van loverboys en mensenhandel opvangen”.

Meer informatie: www.kiwanisbronsgroen.nl