Charter juniorclub Alphen a/d Rijn

Kiwanis Juniorclub Alphen a/d Rijn chartert 4 september

Op zaterdag 4 september a.s. wordt tijdens een avondvullend programma het charter uitgereikt aan Kiwanis Juniorclub Alphen a/d Rijn. Het programma staat in het teken van ‘1001-nacht’. De Juniorclub nodigt alle Kiwanians en hun partners van harte uit deze heuglijke gebeurtenis mee te maken.

“Wij hebben als goede doel de stichting ‘laat ze maar lachen’ aan onze charter verbonden”, aldus de club. Deze stichting organiseert activiteiten voor kinderen die door hun thuissituatie vrijwel nooit eens een dagje lekker weg gaan. Meer over deze stichting is te vinden op hun website http://www.laatzemaarlachen.com.

Het officiële gedeelte start om 20.15 uur in vogelpark Avifauna. Wie deze bijzondere gebeurtenis wil bijwonen, kan zich tot 25 augustus aanmelden via de website van de Junior club Alphen a/d Rijn. De kosten bedragen € 47,50 p.p. Gelet op het thema van de avond (1001-nacht), wordt alle deelnemers gevraagd bij het thema passende kleding te dragen…