Charteren Kiwanis Goeree Overflakkee

Beste Kiwanisleden en overige relaties,

Na een ‘clinic’ van 2 jaar mogen we nu eindelijk ‘echt’ gaan meedoen! Kiwanis Goeree-Overflakkee is vanaf medio november 2010 niet meer in oprichting, maar een volwaardig lid van de Kiwanis familie geworden. We hebben inmiddels voldoende leden kunnen enthousiasmeren om ook op ons mooie eiland een eigen Kiwanisclub te installeren. Een eilandelijke Kiwanis club, die kinderen ten dienste mag staan. En, wat ook bijzonder is, de gemiddeldeleeftijd van deze club is 38 jaar. Dit betekent dat er erg veel jonge mensenvertegenwoordigd zijn in Kiwanis Goeree-Overflakkee!

Graag willen wij ook u uitnodigen om de oprichting samen met ons te vieren. De charterbijeenkomst van Kiwanis Goeree-Overflakkee wordt gehouden op vrijdag 19 november 2010. Vanaf 17.00 uur wordt u, indien u dat wenst ontvangen met een overheerlijk stamppotbuffet, dat is samengesteld door eigenaar en Kiwanis, lid Marcel van Suijlekom van onze residentie; Restaurant Golf Roxenisse, aan de Bouwdijk 7b in Melissant.

Voor het buffet vragen wij een beperkte bijdrage van 20 euro. Voor degene die niet in de gelegenheid is mee te eten, gaat de zaal om 19.30 uur open. Vanaf 20.00 start de avond met het officiele gedeelte en wordt de avond vervolgd met een feestelijke bijeenkomst. Indien u onze feestelijke oprichting wilt bijwonen, meldt u ons dat dan vóór 15 november aanstaande. U kunt dit doen via onze website: Contact. We willen graag van u weten met hoeveel personen u komt en of deze personen wel of niet deelnemen aan het stamppotbuffet. We zien u graag verschijnen op deze avond!

Uitnodiging