Cheque Kiwanis Meerssen Gloriëtte voor Parkschool te Limbricht

Als afsluiting van een fijne samenwerking tussen Kiwanis Meerssen Gloriëtte en de Parkschool werd door de heer Theo Bernardt (voorzitter goede doelencommissie) en de heer René Groenen (Past President) een cheque ter waarde van € 3000,- aangeboden aan de stichting “Vrienden van de Parkschool”.Met dit geld werd het project “De Parkschool heeft u nodig” ondersteund voor o.a. de aanschaf van speeltoestellen en de inrichting van een snoezelruimte.

In het afgelopen jaar organiseerde Kiwanis Meerssen Gloriëtte in de “Auw Kerk” te Bunde vier speciale filmavonden voor de Parkschool. De opbrengst uit entrees en sponsorgelden was bestemd voor de leerlingen van de Parkschool, een school voor zeer moeilijk lerende kinderen in onze regio. Namens de stichting “Vrienden van de Parkschool” werd de cheque door voorzitter Bert Hendricks van de stichting in het bijzijn van de directeur van de Parkschool Jacques Prinsen in ontvangst genomen.

Meerssen, 17 december 2012