Cheque van € 2.500,- voor stichting Turn-Over

In het gloednieuwe pand van ‘Renses Go!Green’, gelegen aan de A9, heeft Joerie Peperkamp namens de Stichting Turn-Over een cheque van € 2.500 van Kiwanis Club Heerhugowaard e.o. mogen ontvangen uit handen van voorzitter Jan Bot.

Kiwanis is een wereldwijde organisatie van vrijwilligers die zich op basis van respect en onderlinge vriendschap inzet om de minderbedeelde kinderen in onze maatschappij (lokaal of wereldwijd) een helpende hand te reiken onder het motto, "serving the children of the world”.

Kiwanis Heerhugowaard e.o. organiseerde voor de vierde keer op rij de succesvolle Sinterklaas banketletteractie. Ook dit keer is een groot aantal -door de bekende Patisserie A.C. de Boer uit Alkmaar gebakken- banketletters verkocht.

Namens de stichting ‘Turn Over’ uit Alkmaar bedankte Joerie Peperkamp Kiwanis voor deze belangrijke financiële ondersteuning. Hij vertelde hoe er door de stichting regionaal een professionele intensieve coaching wordt verzorgd om jeugdigen, die steun of een tweede kans nodig hebben fysiek en mentaal te begeleiden en motiveren naar (vrijwilligers-)werk en nieuwe verdere vaardigheden.

Foto: Links: Jan Bot (Kiwanis Heerhugowaard e.o.). Rechts: Joerie Peperkamp (Stichting TURN-OVER).