Chocoladeletteractie weer van start

Voor het 4e achtereenvolgende jaar is KiwanisClub-Den Haag van start gegaan met een chocoladeletteractie. Dit jaar is de opbrengst van het chocoladeproject onder meer bestemd voor de volgende projecten:

-Stop Tetanus: zie ook www.stoptetanus.nl

Onder de naam STOP Tetanus geeft Kiwanis District Nederland invulling aan het internationale ELIMINATE project waarin Kiwanis International en UNICEF hun krachten bundelen om een eind te maken aan tetanus bij moeders en pasgeborenen.

-Stichting Jeugdformaat: zie ook www.jeugdformaat.nl

Stichting Jeugdformaat is een organisatie voor Jeugd & Opvoedhulp in de regio Haaglanden. Zij bieden professionele hulp aan kinderen, jongeren en ouders die het op eigen kracht om welke reden dan ook (even) niet redden. Zij hebben moeilijkheden thuis, op school of met zichzelf.

Dankzij de betrokkenheid van particulieren, bedrijven en organisaties heeft KC-Den Haag vorig jaar ruim € 20.000,- opgehaald voor een project van ProForKids, een stichting die kindertehuizen in Oekraïne ondersteunt en Stichting Nimba. Het spreekt vanzelf dat wij ook dit jaar streven naar een zo groot mogelijke opbrengst.

Wij stellen het zeer op prijs als u mee wilt werken met ons project middels het kopen van een chocoladeletter of letters. De chocoladeletter is uitermate geschikt als relatiegeschenk voor collega of voor uw relaties of voor vrienden en/of familie.

U kunt nu alvast uw bestelling bij ons doen. Middels bijgaande bestelformulier. Het ingevulde formulier kunt u naar ons retourneren.

Drie soorten chocoladeletters

1. Een NORMALE chocoladeletter met een gewicht van 200 gram € 4,75 per stuk.
  2. Een LUXE (gedecoreerde) letter met een totaalgewicht van 220 gram € 5,50 per stuk.
  3. Een LUXE (gedecoreerde) letter met een totaalgewicht van 220 gram en uw bedrijflogo € 6,25 per stuk. Minimale afname 30 stuks

De letters zijn met de hand gemaakt van eerlijke (groene) ‘callebaud’ chocolade in melk en puur verkrijgbaar en verpakt in een luxe doos met doorzichtig deksel. De chocolade is van hoogstaande kwaliteit.

Wij hopen dat u samen met ons wilt meewerken aan ons chocoladeproject.

Onderstaand treft u nadere informatie en de bestelformulieren aan:

-Informatiebrief

-Bestelformulier Normaal

-Bestelformulier Luxe

-Bestelformulier Luxe met Bedrijfslogo

U kunt met ons in contact komen via kiwanischocoladeletteractie@gmail.com

Foto letter Normaal

Foto letter Luxe