Club Vlissingen rondt met laatste cheque het project De Ruyterschool af.

Met de overhandiging van een cheque ter waarde van € 9.500,00 aan Hector Loontjens van de stichting Sawasdee, heeft club Vlissingen de laatste termijn voor het project "De Ruyterschool" voldaan. In maart 2010 heeft Club Vlissingen op 50 – 50 basis met de Stichting Sawasdee helpt Cambodja een project opgezet om een nieuwe school te bouwen voor de kinderen in het door het Pol Pot regime geteisterde land.

In overleg met DonBosco werd gekozen voor Keov Pous in de provincie Sihanoukville. De totale kosten voor de school waren € 55.000,00 waarvan club Vlissingen € 27.500,00 in 3 termijnen zou doneren. De school kon worden voorgefinancierd en zodoende al in februari 2011 worden geopend. Op dinsdag 4 december konden we de laatste cheque overhandigen en hebben we een prachtig project “voor de kinderen in de wereld” afgerond.