Club Westland overhandigd cheque

Kiwanis Westland had op 23 augustus jl. een golfdag georganiseerd. Met de golfwedstrijd en de aansluitende barbecue, maar ook met de veiling van diverse leuke kavels, werd een prachtig bedrag opgehaald: KDC Zonnehof ontving een cheque van € 5.000,- en Stichting Droom je Thuis ontving een cheque van € 7.000,-, waarbij de NSGK-plusregeling nog eens 50% toevoegde! Totaal konden de jongeren van “Droom je Thuis” een cheque in ontvangst nemen van € 10.500,-.

KDC Zonnehof gaat het ontvangen bedrag besteden aan het interieur van de snoezelruimte.

Stichting Droom je Thuis, die binnen enkele jaren haar woondroom wil realiseren in Naaldwijk, reserveert het bedrag voor de tilliften die benodigd zullen zijn in de woning.