Congres 2009: met minimarkt van projecten

In de komende uitgave van het KiwanisMagazine roepen wij iedereen op om toch vooral naar ons jaarlijkse congres te komen. Uiteraard! Eén van de noviteiten is dat we proberen clubs te ondersteunen in hun vaak moeizame zoektocht naar toegesneden projecten. In de ochtenduren van 9 mei zal daarom in Club 500 van het ADO Den Haag stadion een soort minimarkt worden gehouden van projecten. Uiteraard treft u daar aanbieders van grotere projecten aan maar ook sympathieke kleine aanbieders van aansprekende projecten, gericht op de zwakkeren van de samenleving: de kinderen. Verder zijn organisaties als Cordaid en anderen aanwezig die goede projecten vaak belonen met een extra subsidie, tot en met in sommige gevallen een complete verdubbeling, op de bereikte fundraise resultaat. Een extra reden om naar Den Haag te komen in mei! Noteer die dagen vast in de agenda.

In de maartuitgave van ons Magazine leest u hier meer over. Ook op onze vernieuwde website zal uitgebreide informatie komen te staan. Al eens naar de promofilm gekeken op de website? Doen!

Meer weten over het congres 2009? Klik dan hier.