Congresstukken 31e ALV Laren

Aan: Leden Kiwanis clubs in District Nederland

Van: Bestuur Kiwanis International District Nederland

Datum: 6 september 2017

Betreft: Algemene Vergadering op zaterdag 16 september 2017 te Laren.

Geachte Leden,

Zaterdagmorgen 16 september 2017 om 10:00 uur wordt in Laren de jaarlijkse Algemene Vergadering van Kiwanis Nederland gehouden. Van enkele onderwerpen wordt instemming van de leden gevraagd. De bij die onderwerpen behorende stukken kunt u via de link Congresstukken 2017 vinden. Deze stukken vervangen alle eerder geplaatste documenten en treft u ze ook in de congresmap die u ontvang bij aanmelding op de dag zelf.

De concept agenda voor de 31e Algemene Vergadering treft u aan in het overzicht Congresstukken 2017.

Wij hopen op 16 september 2017 velen van u in Singer Laren te mogen begroeten.

Via onderstaande link kunt u zich voor het congres opgeven. Elke club heeft, mits men de contributienota heeft betaald, recht om 3 leden gratis in te schrijven.

Voor vragen over de stukken kunt u contact op nemen met één van de bestuursleden (dagelijks bestuur of de luitenant gouverneur van uw divisie).

Met vriendelijke Kiwanis groet mede namens het bestuur

van Kiwanis International District Nederland

secretaris Kiwanis District International Nederland