Contracten in kader van STOP Tetanus

CCC van Klaveren
Het bedrijf van van Klaveren zamelt oude(re) mobieltje en cartridges in. Wij hebben een deal gemaakt dat we de mobieltje en cartridges die wij als Kiwanis leden inzamelen, daarvoor een behoorlijke vergoeding krijgen. Dit gaat als volgt. Alle Kiwanisclubs ontvangen voor de leden (maar ook voor niet leden !) enveloppen, waar de mobieltje en cartridges ingestopt kunnen worden en opgestuurd kunnen worden naar CCC van Klaveren. Daarnaast is het de bedoeling, dat er grote kartonnen dozen beschikbaar worden gesteld om neer te zetten op plekken waar veel mensen komen. Denk b.v. aan Albert Heijn, Gemeentehuizen, boekwinkels, etc. De logistiek wordt door CCC van Klaveren geregeld. Wij KC zorgen voor de standplaatsen. Het kan leiden tot zeer substantiële bedragen ten behoeve van het STOP TETANUS project.

KUONI
Met de reisorganisatie is afgesproken, dat ten behoeve van het STOP TETANUS project 8% over de reissom wordt uitbetaald. Hoe één en ander te werk gaat, wordt nog gecommuniceerd via de nieuwsbrief van Kiwanis, maar we melden het alvast.

We hopen, naast de KC fundraisingprojecten, op deze wijze behoorlijk bedragen binnen te krijgen. In komende nieuwsbrieven wordt er aandacht aanbesteedt.We rekenen op volle inzet om het STOP TETANUS-project tot een succes te maken.

Met Kiwanisgroet,
Luit Ezinga