Culinaire Herfstwandeling

Op zondag 16 oktober a.s. organiseert de Kiwanisclub Kerkrade/Landgraaf alweer haar 15e Culinaire Herfstwandeling. Ook deze keer weer gaat speciale aandacht uit naar het culinaire gehalte van de wandeling. Bovendien is het voor het eerst mogelijk mee te doen per huifkar! Wellicht wordt het zo voor mensen die wat slechter ter been zijn zo ook mogelijk te genieten van een heerlijk dagje uit! Ook voor personeelsverenigingen zal het een aantrekkelijke optie zijn om voor hun medewerkers een gezellige dag te organiseren. Voor hen zal op de huifkar ook een gastheer/vrouw aanwezig zijn van de Kiwanis.

Om het geheel nòg interessanter te maken is er ook een puzzeltocht ingepast en worden op de diverse locaties leuke activiteiten ten toon gespreid.

Via deze link kunt u zich online inschrijven. Ook dit jaar hopen wij weer op een goede opkomst, zodat wij weer een goed doel kunnen steunen en de deelnemers weer kunnen terug kijken op een onvergetelijk mooie dag!