Dames Kiwanis Club in oprichting “de Zeeuwse Eilanden”

Dames Kiwanis Club in oprichting “de Zeeuwse Eilanden” biedt cheque en koffertje aan voor kinderpoli Admiraal de Ruyter Ziekenhuis (ADRZ).

Een prachtig project rond Moederdag met als doel financiën te genereren voor een project rond de opening van de preoperatieve kinderpoli ADRZ, het regionale ziekenhuis in Noord- en Midden Zeeland.

Kiwanis steunt kinderen die geopereerd moeten worden met een koffertje.

Dames Kiwanis Club “de Zeeuwse Eilanden” heeft op een creatieve manier met behulp van een grotendeels gesponsorde verrassings strandtas geld opgehaald om het gele koffertje met inhoud dat kinderen op de preoperatieve poli (POS poli) krijgen te vullen met leuke en informatieve spulletjes.

Natuurlijk hoort de bekende Kiwanis pop ook bij dit assortiment. (foto).

De gele koffer werd samen met mijn voorganger als luitenant gouverneur en vervanger bij deze gelegenheid Bram Rodenburg door 3 vertegenwoordigers van de dames club aangeboden aan Donna Diemens van het ADRZ.

Onze grote Kiwanis opblaas pop stond bij deze gelegenheid als blikvanger in de hal van het ADRZ locatie Vlissingen.

Vlnr: Femke Tamminga, Elenita Davidse, Isabelle van den Berge

Natuurlijk stond er ook een verslagje in de PZC (Provinciale Zeeuwse Courant).

Wij kijken terug op een zeer geslaagd en leuk project. Dames Kiwanis voor Kinderen die geopereerd moeten worden, een logische combinatie.

Willem Rinsema

Luitenant Gouverneur