Dank je wel bij afscheid als secretaris Kiwanis Nederland

2014 - 2019 Secretaris Kiwanis International District Nederland.

Aan alle Kiwanis leden en zij die Kiwanis een warm hart toedragen.

Tijdens het congres op 14 september 2019 in Hilversum ben ik verrast tijdens het congres de Hixson Fellow met de onderscheiding die ik van de 5 Oud Gouverneurs heb mogen ontvangen. De warme woorden en het open doekje van de congres gangers hebben een hele grote indruk op mij nagelaten. De echo´s zullen nog lang naklinken.

Het zijn bijzondere en interessante jaren geweest. Ik kijk terug op een fijne samenwerking in de afgelopen vijf jaar met Gouverneurs, leden van het Dagelijks Bestuur, Algemeen Bestuur maar ook met veel (bestuurs)leden van verenigingen. Wij zullen elkaar zeker nog binnen Kiwanis treffen. Ik blijf de organisatie ondersteunen om dat veel kinderen onze hulp nodig hebben.

"Serving the Children of the World` #KidsNeedKiwanis

Met hartelijke en warme groet,

Ap Lammers,

oud secretaris Kiwanis International District Nederland