Dansen voor goede doelen!

Springtime! Zutphen

Kiwanis Zutphen e.o. organiseert op 14 maart 2015 een heerlijk zonnig dansfeest: Springtime! Na de donkere en koude winterdagen kunnen we heerlijk losgaan om alvast het begin van de lente vieren. Met dit spetterende dansfeest wordt door Kiwanis Zutphen e.o. geld ingezameld voor haar goede doelen: Stop Tetanus en de Zutphense stichting Waridihome.

Dansfeesten organiseren voor goede doelen zit de leden van Kiwanis Zutphen in het bloed: zij bedachten de Swingnight en maakten met Zutphen Culinair een ‘on-zutphens gezellig feest’ (de Stentor). Ook Springtime! belooft weer een groot succes te worden: de samenwerking met The Great Pianos tijdens Springtime! staat garant voor een bruisende avond.

Geweldige show!

The Great Pianos zijn fantastische muzikanten die het publiek 'on stage' betrekken bij hun show. Deze is gebaseerd op het Dueling Pianos-concept, al jaren een enorme hit in Amerika. Zij spelen de ingeleverde verzoekjes van Kings of Leon tot aan Fats Domino.

Samen met je collega’s, sportteam, buren of je favoriete vriendengroep. Springtime! betekent een avond genieten rond een unieke podiumopstelling in de mooiste zaal van Nederland: de Buitensociëteit in Zutphen.

Kaarten en meer info op www.springtimezutphen.nl