De Rooyse Ladies in actie voor de Speelgoedbank

Kiwanis Club de Rooyse Ladies organiseert op donderdagavond 13 oktober aanstaande voor de derde maal een filmavond. Dit keer met als thema ‘Voeding waar je brein van smult’. De filmavond vindt plaats bij pannenkoekenhuis De Perdstal in Venray en duurt van 18.30 tot ongeveer 23.00 uur.

Tijdens deze ontspannen avond zullen de dames van Kiwanis Club de Rooyse Ladies een heerlijk 3-gangen diner serveren dat voedend en prikkelend is voor uw brein. Na het 3-gangen diner zal een film worden vertoond die past bij het thema.

Kaartjes kosten € 42,50 per stuk. Ook de drank is hierbij inbegrepen. De opbrengst van de avond gaat volledig naar het goede doel ‘De Speelgoedbank Venray’. De Speelgoedbank verzamelt overtollig en goed speelgoed en stelt dit beschikbaar aan gezinnen met kinderen van 0 tot 12 jaar die vanwege hun economische situatie niet in staat zijn om speelgoed te kopen.

Door deel te nemen aan deze filmavond kunt u het nuttige met het aangename uitstekend combineren.

Dus: laat u lekker verwennen op een heerlijk avondje uit en kom gezellig naar de filmavond op donderdagavond 13 oktober. Deze avond is voor iedereen die van een heerlijke maaltijd weten te genieten.

De Rooyse Ladies verwelkomen u graag! Aanmelden kan via de website www.kiwanisderooyseladies.nl.