Dinerlezing verzorgd door Kees Klomp

Kees Klomp is donderdag 21 maart gastspreker bij de KIWANIS club Stadskanaal:

Kees Klomp (1968) studeerde Politicologie en Communicatiewetenschappen aan de UvA. Na werkzaam te zijn geweest als businessconsultant voor de grote internationale marketingcommunicatieadviesnetwerken BBDO, Y&R en TBWA, richt Klomp in 2006 Karmanomics en zet hij zijn boeddhistische levensbeschouwing centraal bij zijn benadering van business. Het is basis voor het Betekeniseconomie-gedachtegoed wat Klomp in de jaren daarna verder ontwikkelde. Klomp maakte in 2018 een overstap naar onderwijs. Eerst als directeur van SMO (onderdeel van de Erasmus Universiteit) en later als lector Betekeniseconomie bij Hogeschool Rotterdam. Op dit moment is Kees programmamanager Agency bij hogeschool Windesheim. Hij werkt aan een openbaar platform om het urgentiebesef, handelingsperspectief en de intrinsieke motivatie van studenten en docenten te ontwikkelen om gericht en gecontroleerd met maatschappelijk engagement en activisme aan de slag te gaan binnen de hogeschool.

Klomp schreef meerdere boeken over Betekeniseconomie, waaronder de managementboek-bestsellers Handboek Betekenisvol Ondernemen, Pioniers van de Nieuwe Welvaart, THRIVE en Betekeniseconomie.

Wilt u de lezing bijwonen?  Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. Voor slechts € 150,- geniet u van een 3-gangen menu een informatieve avond en sponsort u de KIWANIS club Stadskanaal.

Neem gerust contact op via de email.