DiscoVelo 23 juni 2018

Op 23 juni organiseren Kiwanis Club Barneveld en wielerclub De Man En Zijn Fiets (DMEZF) voor de tweede keer DiscoVelo.

Bij dit sportieve evenement gaan we fietsen en feesten voor het goede doel: Kinderhospice Binnenveld.

Klik hier en schrijf nu in!
FANTASTISCHE LINE-UP: DJ LEKKER EN DJ CHICO!
DiscoVelo is een gezellig en sportief evenement voor het goede doel. De naam grijpt terug op de nostalgische jaren zeventig, toen wielrennen en discomuziek ongekend populair waren. Vorig jaar was de kick-off met een DJ die allerhande golden oldies en moderne hits liet horen. Dit jaar schalen we op en zijn we bijzonder trots op het feit dat de twee beste DJ’s van Barneveld het feest komen opluisteren: DJ Lekker en DJ CHICO!

Cok het aparte Café bij Blus is geopend
Ook het café van Blus is geopend met daar gezellige muziek en een relaxte sfeer.
PROGRAMMA:
15.30 uur: ontvangst bij Blus van de fietsers
16.00 uur: start Mountainbiketocht van ca. 35 km onder leiding van leden van DMEZF.
16.05 uur: start Wielrentocht van ca. 60 km onder leiding van DMEZF en onder begeleiding van motoren.
18.30 tot 19.00 uur: bier en bitterballen
19.00 tot 20.30 uur: BBQ
Vanaf 21.00 uur is het feesten geblazen met onze Barneveldse Helden!
VOOR BEGINNERS EN GEVORDERDEN
We willen zoveel mogelijk liefhebbers de gelegenheid geven om mee te fietsen op Mountainbike of racefiets. We doen dus geen wedstrijd, het gaat niet om de snelheid: veiligheid staat voorop!
KIES JE DEELNAME

Aan alle onderdelen meedoen is natuurlijk wel het leukst! Een volledig verzorgde sportieve middag, lekker eten en aansluitend een fantastisch feest, en… je steunt ook nog eens het goede doel! Wat wil je nog meer?

Natuurlijk kun je elk onderdeel afzonderlijk kiezen of combineren. Je kunt kiezen uit:
• Fietsen, bier en bitterballen (€ 20,-)
• BBQ (€ 13,-)
• Feesten (€ 15,-)

INSCHRIJVEN?
Wees er snel bij want het aantal beschikbare kaarten is beperkt. Inschrijvers voor alle onderdelen krijgen voorrang. Klik hier voor het inschrijfformulier!
SPONSORS
Dankzij de bijdragen van deze sponsors maken we van DiscoVelo 2018 wederom een succes:
  • Centrum Evers
  • Janse mode women