Doe mee met de Slimste Straten Quiz op 1 november

Op zaterdagavond 1 november organiseert Kiwanis Utrechtse Heuvelrug voor de vierde keer de Slimste Straten Quiz. Een gezellige quizavond voor straten. Er zijn 8 rondes met ieder 10 vragen. Doe ook mee en strijd met ruim 30 straten uit de Utrechtse Heuvelrug voor de eretitel: 'Slimste straat van de Utrechtse Heuvelrug'. Als jouw straat wint, krijg je het bordje met deze titel. En je ontvangt een uitgebreid BBQ pakket, om nog eens lekker na te praten met je straatgenoten. Natuurlijk zijn er ook veel andere prijzen te winnen.

De quiz is op zaterdagavond 1 november in de Bergse Bossen in Driebergen. We starten om 19.30 uur. Je kunt meedoen met een team van maximaal 5 personen (dit kunnen je straatgenoten zijn, maar het mogen ook vrienden zijn, je familie of je sportclub). Je geeft je wel op met één van je straatnamen in de regio Utrechtse Heuvelrug.

Deelname kost 100 euro per tafel (excl. hapjes en drankjes). De opbrengst van deze avond komt ten goede aan het bijzondere Kiwanis doel Stichting Dushi Vriend (www.stichtingdushivriend.nl). Meld je nu aan met jouw straat via: slimstestraat@hotmail.nl.