Droomdag voor LyLy door Kiwanis Rheden

LyLy bezig om haar beer te maken!

LyLy samen met haar vriendje bezig aan de workshop Sushi maken.

Kiwanis club Rheden `De Veluwezoom`heeft zich verbonden aan Stichting Dream4Kids om jaarlijks een aantal droomwensen van kinderen proberen te vervullen. 14 november was LyLy het eerste droomproject. Patricia en Ap waren de dromenjagers die na een gesprek met LyLy een droomdag hebben georganiseerd. Natuurlijk samen met heel veel betrokkenen , waaronder de school, bedrijven clubleden hebben wij haar kunnen verrassen. Ophalen met een grote Limo bij school waar wij haar samen met vriendje Niek hebben verrast en hebben meegenomen op een voor hen onbekende reis. Die begon in Rheden met een paardrijles bij Pensionstal Midden Heuven door Arlette Groenewoud. Vervolgens een drankje bij Restaurant de Ruif. Daarna een rit met de Limo over de Posbank die eindigde bij Pannekoekhuis Strijland. Na deze lunch naar Atelier Quality van Henny Boels waar LylLy met hulp van Niek en Henny een beer hebben gemaakt. Dit was de 3e wens. Op weg naar Doesburg Stadsbierhuys De Waag, waar kokkin Elles Hekman al stond te wachten voor een workshop Sushi maken te met schorten van Little B voor. Na deze met ons allen, nagenoeg alles te hebben gegeten, weer terug naar huis. Onderweg in de Limo werden de gesprekken al wat rustiger, de gezichtjes bleker en oogjes kleiner.
Om half acht waren wij op de plaats bestemming en kijken wij, de ouders en LyLy en Niek terug op een meer dan geslaagde dag. Dit gelet op enthousiaste reacties van van de ouders. Ron Oostveen heeft nagenoeg de gehele dag foto´s gemaakt. Alle partijen die hebben meegewerkt aan deze schitterende dag krijgen een fotoboek aangeboden. Deze wordt gemaakt door Bart van den Berg van Creaza. Zonder de hulp van een ieder hadden wij Lyly geen droomdag kunnen aanbieden.

Met hartelijke dank
Dreamchasers Patricia en Ap

en leden Kiwanis Club Rheden

nb: voor meer foto's en video( met instemming van ouders e.a) van deze dag zie onze Facebookpagina.