Een Muzikale happening voor Almeerse Senioren

Zaterdag 9 maart was het weer zover: de 19e editie van de jaarlijkse Almeerse Seniorenmiddag georganiseerd door de Kiwanis Club Almere.

In de aula van het Oostvaarderscollege in Almere buiten waren ruim 500 Almeerse senioren bij elkaar gekomen om te genieten van een middag vol muziek en vermaak. Voor de pauze traden Het Almeers Operakoor op, met een aantal prachtige stukken van Verdi, gevolgd door het Barnevelds Kamer Orkest onder leiding van Gerard Poot met een muzikaal sprookje.

Na de pauze, die muzikaal werd omlijst door de Folk University Jazzband uit Harderwijk, konden de aanwezigen genieten van optredens van het eigen Kiwanis Shanty koor, de fluitist Paul Smithuis en de zangeres Elise de Koning die twee bekende hedendaagse nummers ten gehore bracht.

De middag werd afgesloten met een optreden van The Slampampers, een trio met een dol komische muzikale act. De middag werd financieël mogelijk gemaakt door de fundraisingactiviteiten van Kiwanis Club Almere en bijdragen van verschillende sponsors.