Een nieuwe ridder

Ons Kiwanislid JAN LEGIERSE (71) uit Dinteloord is vandaag verrast door het feit dat het Zijne Majesteit had behaagd hem te benoemen tot RIDDER in de Orde van Oranje Nassau wegens zijn vele verdiensten op maatschappelijk gebied in de afgelopen decennia. Hij kreeg de hoge onderscheiding voor zijn inzet bij de Woningcorporatie in Dinteloord, de brandweer en de Petrus en Pauluskerk in het dorp, maar ook als landelijk erkend deskundige op het gebied van betonreparatie.Volkomen onverwacht kreeg hij de versierselen opgespeld door waarnemend burgemeester Joseph Vos Onze president, Kees Franken, bracht hem samen met andere leden van de Golden Kiwanis Club West Brabant de felicitaties over van de hele club en liet dat vergezeld gaan van een flesje lekkere (Kiwanis)wijn.

Natuurlijk golden de felicitaties ook voor zijn vrouw, kinderen en kleinkinderen.